Sıkça Sorulan Sorular

1. Kişi ve kurumlar, Sağlık ve Eğitim Vakfı (SEV) ve bünyesindeki kurumlara nasıl bağış yapabilirler?

2. Yurt dışından bağış nasıl yapabilirim?

3. SEV’e yapılan bağışlar nasıl kullanılır?

4. Bağışlarınız belli bir okula nasıl yönlendirilir?

5. SEV’e yapacağınız bağışlar Bakanlar Kurulu’nca vergi muafiyetine tabii midir?

6. SEV bağımsız bir kurum tarafından denetleniyor mu?

7. SEV’e bağlı eğitim kurumlarında okuyan, ihtiyaç sahibi ve başarılı öğrencilere burs vermek isteyen bağışçılar için seçenekler nelerdir?

8. Mezun Sınıfı Bursları olarak anılan Paylaşımlı Destek (Matching) Fonu için azami bağış miktarı nedir?

9. Toplu Sermaye Fonu (Endowment) nedir? Bağış miktarı nedir?

10. Toplu Sermaye Fonu için ödeme imkanları nelerdir?

11. Toplu Sermaye Fonu ne zaman kullanılmaya başlanır?

12. Fondan yararlanan öğrenci mezun olduğunda fonun getirisi nasıl kullanılır?

13. Bağışçılar, destekleyecekleri öğrencilerin seçimi sırasında aktif rol alırlar mı?

14. İhtiyaç bursu dışında başka nelere destek verilebilir?

15. Akademik Gelişim & Kürsü Fonları için bağış miktarı ne kadardır?

16. Akademik Gelişim & Kürsü Fonlarına bağışta bulununca isimlendirme yapılır mı?

17. SEV’e bağlı okulların kampüslerinde isimlendirme projeleri var mıdır?

18. SEV’de vasiyet bağışı uygulaması var mı?

19. SEV’e ayni bağış yapılabilir mi?

20. Ayni bağışlar için isimlendirme yapılır mı?

21. SEV’de özel gün bağışı var mı?

22. Özel gün bağışları için bağışları için sertifika gönderimi yapılır mı?

23. SEV bağış programlarına SMS ile bağış yapılabilir mi?

24. Bağış yapmak için kiminle iletişime geçilebilir?